Annons:
Etikett21-bilder
Läst 2426 ggr
emmalindahl
2/28/10, 12:58 PM

Vinterbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på min valack Nordiclights Aslan i snön. Det är inte ofta det är mycket snö här i Knivsta.

Hur har ni klarat er i all snö?

Vissa dagar har vi inte kunnat släppa ut våra allra minsta hästar, miniatyrerna. De drunknade i all snö!


Annons:
Heeenny
3/3/10, 12:53 PM
#1

Vilken snygging! Glad

Maja
3/3/10, 1:57 PM
#2

Fin bild! =) Insåg just att du bara bor några kilometer ifrån mina föräldrar, jag åker tydligen förbi er ganska ofta… ;) Har sett era hästar och undrat vad det har varit för några. :P

emmalindahl
3/3/10, 2:04 PM
#3

#2 Vad roligt! Jo det är Kaspiska hästar som vi har :)


AdamS
3/13/10, 10:11 AM
#4

Fin häst! :)

JoyF
3/14/10, 12:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Oj vad fin Aslan har blivit nu :) . vi måste nästan skotta åt dom små hästarna..

emmalindahl
3/14/10, 8:56 PM
#6

Ja han har växt på sig ordentligt! Vi håller just nu på att utbilda honom och målet är att han ska tävlas till sommaren :) ska bli jätte kul att se hur det går!

Vi har fått lov att ha våra allra minsta inne vissa dagar. Men nu är snön påväg bort så det kommer bli bättre


Annons:
JoyF
3/14/10, 9:51 PM
#7

#6 Jaa det är väldigt skönt nu när snön börjar fösvinna och solen tittar fram :)..  är han valack??

emmalindahl
3/14/10, 10:28 PM
#8

Yes han är valack. Vi kastrerade honom i höstas.


Storvreten
3/21/10, 7:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Riktigt fin bild! :) Jag har inga egna kaspier. Jag har ardenner och nordsvensk. De har gått ute i vinter utan problem, faktiskt dygnet runt. :)

Men min kompis har en kaspisk valack och hennes morbror ett stuteri. Jag tror jag har en bild på Aslan som hingst, jag lägger upp den :) Ta bort om du inte vill att den ska ligga här.

emmalindahl
3/21/10, 8:48 PM
#10

Vilken tur ni måste ha haft med vädret ;)

Vad roligt! Nej den får så klart ligga kvar, han ser lite tokig ut och det var han nog också men nu har han blivit mycket lugnare :)


Storvreten
3/21/10, 10:46 PM
#11

Vad bra :) Ja han ser lite på ut, men snygg ;P
Jag har jättemånga kaspiska och blandrasbilder från den utställningen om det är så att intresse av bilder finns! :)

emmalindahl
3/21/10, 11:02 PM
#12

Vad roligt! Du får gärna lägga upp bilder om du vill Glad


Storvreten
3/21/10, 11:16 PM
#13

Här eller ska jag skapa en ny tråd typ, utställningsbilderna från 2008? :P Eller vilket år det var…

Annons:
emmalindahl
3/22/10, 7:48 AM
#14

Om du vill så kan du kanske skicka bilderna till mig så kan jag skriva en artikel och lägga in bilderna? Jag skriver att du är fotograf och har copyright på bilderna såklart? Glad


Storvreten
3/22/10, 7:24 PM
#15

Så kan vi göra :) Via mejl, msn,…?

emmalindahl
3/23/10, 10:14 AM
#16

Om du vill maila så kan du maila till Emma.Lindahl@telia.com annars kan du lägga till baraema@hotmail.com på msn så kan du kanske skicka över bilderna där? :)


Caspianowner
5/22/10, 7:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Ett par ston nu i vintras.

Bruna lilla är, Henden Shabette & Skimmeln den större är, Monaghans April May. Båda importer från England.

Upp till toppen
Annons: