Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1151 ggr
SandraHäst
2011-07-05 21:54

Sommarhäst/Medryttare

Hejsan Alla hästägare.

jag heter Sandra och nyss fyllt 11 år.

Jag är ca 155 cm lång och väger ca 55-60 kg. Jag älskar hästar och har inte jätte bra ridkundskaper men jag har gått på ridskola förut och det har gått bra och fick berömm av min  ridlärare. Jag söker nu en SommarHäst eller en häst som inte får den tid den behöver och skulle vilja rida nån/några gånger om veckan ?

Jag Kan gå långa skritt turer till korta/långa trav runder. Jag gör detta helt GRATIS eftersom jag vill ha kul och umgås med menniskans bästa vän :)

-Jag putsar gärna utrustningen och mockar boxen ifall det skulle behövas :D

Jag bor i stockholm området och ser helst att det finns Buss/Tåg nära så att jag kan åka kommunalt eftersom jag inte har körkort än! :P

Jag ser helst att hästen INTE bockar eller stegrar, Eller är envis eller högre än 145 cm i mankhöjden. *Då en ganska lugn och glad häst som vill ut och röra på sig en Solig sommar eller varför inte året om?

Jag Hoppas att jag kan vara till hjälp till andra hästägare som kan behöva lite hjälp med det hära, Om ni behöver hjälp med något mera i stallet eller något så är det bara att säga till! Jag vill visa att jag är en tjej med skinn på näsan och vågar/årkar att hjälpa och se till att hästen eller hästarna mår bra. För man ska behandlas så som man själv vill bli behandlad.

Skriv gärna en rad om dig och hästen/hästarna så årdnar du.jag och min mamma en träff och jag kan få träffa hästen och kanske provrida !? :)

Jag hoppas att ni kommer ha en underbar sommar och Hejdå!

//SANDRA//

Annons:
Upp till toppen
Annons: