Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1813 ggr
Torreador
2011-09-28 18:56

Ett tips till gamla hästvänner?

Hej på er alla

Vill bara ge ett litet tips och med förhoppning att hitta alla mina gamla hästvänner.

Jag drev ett framgångsrikt ponnystall i flera år men blev sjuk för tre år sedan och fick lägga ner. Så jag har tyvärr fått lägga hästintresset på hyllan och har tyvärr inte hittat tillbaka dit än. Men hoppas det ska komma tillbaka framöver.

Jag har nyligen börjat blogga och tycker det är fantastiskt roligt, skriver inte mycket om hästar i nuläget såklart men ni får gärna gå in på länken under "vår gård" där det står Östragårdens Ponnystall.

Där står lite om mitt stall och en hel del bilder på några av mina hästar.

Kanske kan jag hitta några av mina "gamla hästvänner" igen.

Kom in här:

www.bondmoran.nu

Kram på er alla!

/Charlotte

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
emmalindahl
2011-10-28 10:18
#1

Hoppas du hittar några av dina gamla hästvänner! :)


Torreador
2011-11-01 21:58
#2

Japp, jag med!! :-)

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

poppysmarsvin
2011-12-07 14:48
#3

Vet inte om jag är vare sig "gammal" eller kan räknas till skaran "vän" egentligen… Men vår väg korsades genom en gyllene fux vid namn Tips Glad. Mina grabbar har haft mycket roligt med honom, och han har lärt en och annan ridskoleunge att "tåla" att det kan gå undan ibland… Numera lever han pensionärens glada dagar hos en annan familj som bättre behövde honom till sin pensionärsvallack!

Kul att läsa din blogg Skrattande!!/Kicki W

Torreador
2011-12-21 16:41
#4

Åhhhh, shit vad kul att höra från dig!!!! Och underbart att höra att Tips har det bra fortfarande och att du vet var han finns. Ponnyer har en tendens att "försvinna" då de inte brukar få stanna mer än några år hos varje ägare eftersom ungarna växer… Men du hade ju några som kunde ärva :-)

Jag hoppas att allt är bra med dig och alla killarna. Visst hade du 4 eller 5 st? Rider alla?

Många kramar och en kram till Tipsen om du fortfarande träffar honom ibland

(glömmer aldrig när jag var och provred honom i Holland, jag föll direkt för honom trots att jag provred i totalt kaos ihop med massa ryttare som red fram för en tävling)

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Upp till toppen
Annons: